Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko.
Zarząd Związku Międzygminnego „Obra” Berzyna 6, 64-200 Wolsztyn ogłasza nabór na wolne stanowisko:
I. Nabór: podinspektor ds. księgowości budżetowej - 1 osoba (1 etat)
II. Nazwa i adres pracodawcy oraz miejsce świadczenia pracy: Związek Międzygminny „Obra” Berzyna 6, 64-200 Wolsztyn
III. Wymagania niezbędne stawiane kandydatom w naborze:
IV. Wymagania dodatkowe:
4. Preferowany staż w administracji państwowej lub samorządowej.
V. Zakres zadań należnych do stanowiska.
- prowadzenie księgowości budżetowej (dochody, wydatki, zaangażowanie, ewidencja zmian budżetu, dekretacja dowodów księgowych);
- zatwierdzanie, sprawdzanie i kontrola dokumentów finansowo -księgowych pod względem formalnym i rachunkowym;
- kompletowanie dokumentów księgowych;
- prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży, VAT, ewidencji księgowej VAT, (wystawianie faktur sprzedaży, wprowadzanie faktur zakupu), sporządzanie i wysyłanie deklaracji JPK VAT, rozliczanie podatku VAT;
- dekretowanie wyciągów bankowych oraz ich uzgadnianie;
- analiza i uzgadnianie sald kont rozrachunkowych, weryfikacja kont, egzekucja należności, wystawianie potwierdzeń sald, naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat na koniec każdego kwartału i ich ujęcie w księgach rachunkowych;
- bieżące przygotowywanie przelewów i ich realizacja (terminowe i prawidłowe przekazywanie i rozliczanie zaliczek, należności oraz zobowiązań);
- rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych pracowników Związku;
- obsługa kredytów bankowych, pożyczek i papierów wartościowych, terminowe przekazywanie spłat rat i odsetek;
- prowadzenie ewidencji majątku trwałego;
- ewidencja i rozliczanie kosztów inwestycji (środków trwałych w budowie);
- prowadzenie ewidencji księgowej i rozliczanie depozytów, vadium;
- ewidencja i rozliczania ZFŚS;
- prowadzenie spraw pracowniczych.
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) pełen wymiar czasu pracy- dyspozycyjność od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku;
2) praca administracyjno-biurowa w siedzibie Związku Miedzygminnego „Obra” Berzyna 6;
3) praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy;
4) obsługa urządzeń biurowych;
5) w zależności od potrzeb gotowość wyjazdu poza stałe miejsce pracy;
6) kontakt bezpośredni i telefoniczny z klientem.
VII. Wskaźnik zatrudnienia:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
VIII. Wymagane dokumenty:
1. Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są:
a) w formie pisemnej,
b) w formie elektronicznej poprzez system elektronicznej skrzynki podawczej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub profilem zaufanym ePUAP.
2. Dokumenty, jakie należy złożyć:
a) list motywacyjny;
b) życiorys - CV;
c) wypełniony kwestionariusz osobowy (załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia);
4) oświadczenie kandydata (załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia);
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe*;
6) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy*;
7) wymagane dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny oraz CV – powinny być opatrzone podpisem pod klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
UWAGA!!!
Wszystkie dokumenty muszą zostać opatrzone podpisem.
IX. Etapy naboru:
Ogłaszający nabór informuje, że Komisja Rekrutacyjna będzie pracować wg następującego trybu:
3.1 teście kwalifikacyjnym;
3.2 rozmowie kwalifikacyjnej.
X. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wnioski aplikacyjne należy złożyć osobiście, drogą pocztową (do siedziby Związku Międzygminnego „Obra” Berzyna 6, pok. 113/114, 64-200 Wolsztyn) lub przez e-PUAP (/zm_obra/skrytka) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 marca 2023 r. do godz. 1000. Wnioski, które wpłyną lub zostaną złożone po tym terminie, nie będą brane pod uwagę w procedurze naboru. Koperta, w której umieszczony będzie wniosek aplikacyjny, oprócz adresu ogłaszającego nabór, musi być opatrzona dopiskiem „Wniosek - nabór na stanowisko podinspektor ds. księgowości budżetowej”.
Berzyna, dnia 7.03.2023 r.
/-/ Krzysztof Piasek
* kandydat może być zobowiązany do okazania, w wyznaczonym terminie, oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego
Informacji udziela:
- Karolina Iks
tel. 539 958 307
plik | rodzaj | rozmiar | czas | pobierz |
20230307-zal.2.osw.doc | msword | 39.50 kB | 2023-03-07 11:38:51 | |
20230307-zal.1.nabor.rtf | text/rtf | 63.31 kB | 2023-03-07 11:38:19 |
Liczba odwiedzin | 327 |
Podmiot udostępniający informację | Związek Międzygminny "OBRA" |
Osoba wprowadzająca informację | administrator |
Dodata dodania | 2023-03-06 11:03:17 |
Dodata publikacji | 2023-03-06 11:03:17 |
data | zmiany w dziale | opis zmian | kto dokonał zmian |
2023-03-07 11:38:52 | 2023 | dodawanie pliku | Karolina Iks |
2023-03-07 11:38:19 | 2023 | dodawanie pliku | Karolina Iks |