STRONA GŁÓWNA | REDAKCJA | MAPA STRONY | WYSZUKIWARKA | HISTORIA ZMIAN | KONTAKT

BIULETYN


INFORMACJI PUBLICZNEJ


Związek Międzygminny "OBRA"





2023

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko.

Zarząd Związku Międzygminnego „Obra” Berzyna 6, 64-200 Wolsztyn ogłasza nabór na wolne stanowisko:

I. Nabór: podinspektor ds. księgowości budżetowej - 1 osoba (1 etat)

II. Nazwa i adres pracodawcy oraz miejsce świadczenia pracy: Związek Międzygminny „Obra” Berzyna 6, 64-200 Wolsztyn

III.  Wymagania niezbędne stawiane kandydatom w naborze:

  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. wykształcenie wyższe lub status studenta II lub wyższego roku studiów na preferowanych kierunkach. Preferowanymi kierunkami są: rachunkowość, finanse;
  6.  znajomość programów komputerowych: pakietu Office (EXEL, WORD, POWER POINT), programów finansowo-księgowych;
  7. co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy zawodowej w zakresie księgowo-finansowym;
  8.  stan zdrowia umożliwiający wykonywanie obowiązków.

IV. Wymagania dodatkowe:

  1.  prawo jazdy kat. B oraz możliwość dysponowania pojazdem;
  2. znajomość statutu Związku Międzygminnego „Obra”;
  3.  znajomość następujących aktów prawnych:
    1. ustawy o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40);
    2. ustawy ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2651 ze zm.);
    3. ustawy o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1634 ze zm.);
    4. ustawy o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.);
    5. ustawa kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.);
    6. ustawy o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 931 ze zm.);
    7. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 Nr 11 poz. 67);
    8. rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych (Dz. U. z 2022 poz.530 ze zm.);

4. Preferowany staż w administracji państwowej lub samorządowej.

V. Zakres zadań należnych do stanowiska.

- prowadzenie księgowości budżetowej (dochody, wydatki, zaangażowanie, ewidencja zmian budżetu, dekretacja dowodów księgowych);

-  zatwierdzanie, sprawdzanie i kontrola dokumentów finansowo -księgowych pod względem formalnym i rachunkowym;

- kompletowanie dokumentów księgowych;

 - prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży, VAT, ewidencji księgowej VAT, (wystawianie faktur sprzedaży, wprowadzanie faktur zakupu), sporządzanie i wysyłanie deklaracji JPK VAT, rozliczanie podatku VAT;

- dekretowanie wyciągów bankowych oraz ich uzgadnianie;

- analiza i uzgadnianie sald kont rozrachunkowych, weryfikacja kont, egzekucja należności, wystawianie potwierdzeń sald, naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat na koniec każdego kwartału i ich ujęcie w księgach rachunkowych;

- bieżące przygotowywanie przelewów i ich realizacja (terminowe i prawidłowe przekazywanie i rozliczanie zaliczek, należności oraz zobowiązań);

- rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych pracowników Związku;

- obsługa kredytów bankowych, pożyczek i papierów wartościowych, terminowe przekazywanie spłat rat i odsetek;

- prowadzenie ewidencji majątku trwałego; 

- ewidencja i rozliczanie kosztów inwestycji (środków trwałych w budowie);

 - prowadzenie ewidencji księgowej i rozliczanie depozytów, vadium;

- ewidencja i rozliczania ZFŚS;

- prowadzenie spraw pracowniczych.

VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1)    pełen wymiar czasu pracy- dyspozycyjność od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku;

2)    praca administracyjno-biurowa w siedzibie Związku Miedzygminnego „Obra” Berzyna 6;

3)    praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy;

4)    obsługa urządzeń biurowych;

5)    w zależności od potrzeb gotowość wyjazdu poza stałe miejsce pracy;

6)    kontakt bezpośredni i telefoniczny z klientem.

VII. Wskaźnik zatrudnienia:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

VIII. Wymagane dokumenty:

1. Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są:

a)  w formie pisemnej,

b)  w formie elektronicznej poprzez system elektronicznej skrzynki podawczej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub profilem zaufanym ePUAP.

2. Dokumenty, jakie należy złożyć:

a)    list motywacyjny;

b)    życiorys - CV;

c)    wypełniony kwestionariusz osobowy (załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia);

4)    oświadczenie kandydata (załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia);

5)    kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe*;

6)   kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy*;

7)    wymagane dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny oraz CV – powinny być opatrzone podpisem pod klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.  o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

UWAGA!!!

Wszystkie dokumenty muszą zostać opatrzone podpisem.

IX. Etapy naboru:

Ogłaszający nabór informuje, że Komisja Rekrutacyjna będzie pracować wg następującego trybu:

  1. Ogłoszenie na stronie https://biuletyninformacjipublicznej.pl/zmobra/2023_156.html#a, w Biuletynie Informacji Publicznej gmin członkowskich oraz na tablicy informacyjnej Związku i Urzędów Gmin: Wolsztyn, Siedlec i Przemęt.
  2. Wstępna selekcja kandydatów – analiza formalna dokumentów aplikacyjnych.
  3. Zaproszenie kandydatów spełniających wymogi formalne do udziału w:

3.1   teście kwalifikacyjnym;

3.2   rozmowie kwalifikacyjnej.

  1. informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://biuletyninformacjipublicznej.pl/zmobra/2023_156.html#a) i gmin –członków Związku oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Związku Miedzygminnego „Obra” Berzyna 6, 64-200 Wolsztyn;
  2.  dokumenty aplikacyjne kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji dołączone zostaną do jego akt osobowych;
  3.  dokumenty aplikacyjne pozostałych osób zostaną odesłane po zakończeniu procedury naboru;

X. Miejsce i termin złożenia dokumentów.

Wnioski aplikacyjne należy złożyć osobiście, drogą pocztową (do siedziby Związku Międzygminnego „Obra” Berzyna 6, pok. 113/114, 64-200 Wolsztyn) lub przez e-PUAP (/zm_obra/skrytka) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 marca 2023 r. do godz. 1000. Wnioski, które wpłyną lub zostaną złożone po tym terminie, nie będą brane pod uwagę w procedurze naboru. Koperta, w której umieszczony będzie wniosek aplikacyjny, oprócz adresu ogłaszającego nabór, musi być opatrzona dopiskiem „Wniosek - nabór na stanowisko podinspektor ds. księgowości budżetowej”.

 

 

Berzyna, dnia 7.03.2023 r.

/-/ Krzysztof Piasek

 

* kandydat może być zobowiązany do okazania, w wyznaczonym terminie, oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego

Informacji udziela:

- Karolina Iks
 
tel. 539 958 307


Wydrukuj tekst...


   ZAŁĄCZNIKI

plik rodzaj rozmiar czas pobierz
20230307-zal.2.osw.doc msword39.50 kB 2023-03-07 11:38:51
20230307-zal.1.nabor.rtf text/rtf63.31 kB 2023-03-07 11:38:19

   METRYKA

Liczba odwiedzin 327
Podmiot udostępniający informację Związek Międzygminny "OBRA"
Osoba wprowadzająca informację administrator
Dodata dodania 2023-03-06 11:03:17
Dodata publikacji 2023-03-06 11:03:17

   HISTORIA ZMIAN

 data  zmiany w dziale  opis zmian  kto dokonał zmian
 2023-03-07 11:38:52  2023  dodawanie pliku  Karolina Iks
 2023-03-07 11:38:19  2023  dodawanie pliku  Karolina Iks
  

1 « [1] » 1


           
Związek Międzygminny
Berzyna 6
64-200 Wolsztyn
tel/fax. +48 68 347 42 70
zwiazek@zmobra.pl
NIP: 923 15 69 035 REGON: 411292527

osób online : 1
Biuletyn Informacji Publicznej 2020 - 2024.
"Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia"

stat4u