Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko.
Zarząd Związku Międzygminnego „Obra” Berzyna 6, 64-200 Wolsztyn ogłasza nabór na wolne stanowisko:
I. Nabór: specjalista ds. rekultywacji składowisk i kontroli - 1 osoba (1 etat)
II. Nazwa i adres pracodawcy oraz miejsce i świadczenia pracy: Związek Międzygminny „Obra” Berzyna 6, 64-200 Wolsztyn
III. Wymagania niezbędne stawiane kandydatom w naborze :
IV. Dodatkowe:
V. Zakres zadań należnych do stanowiska.
Do zadań specjalisty będzie min. należało prowadzenie wszystkich spraw formalno – prawnych związanych z przygotowaniem, a następnie z przeprowadzeniem rekultywacji składowisk, budową stacji przeładunkowej i jej prawidłowym funkcjonowaniem, monitoringiem składowisk, kontrolą operatorów i PSZOK-ów, prowadzeniem postepowań administracyjnych w przypadkach magazynowania odpadów w miejscach do tego nieprzeznaczonych, kontrola właścicieli nieruchomości pod kątem prawidłowości danych zawartych w złożonych deklaracjach o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami.
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) pełen wymiar czasu pracy;
2) praca administracyjno-biurowa w siedzibie Związku Miedzygminnego „Obra” Berzyna 6;
3) praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy;
4) obsługa urządzeń biurowych;
5) w zależności od potrzeb gotowość wyjazdu poza stałe miejsce pracy;
6) kontakt bezpośredni i telefoniczny z klientem.
VII. Wskaźnik zatrudnienia:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
VIII. Wymagane dokumenty:
Obowiązuje tylko i wyłącznie pisemny tryb składania wniosków. Wniosek aplikacyjny musi zawierać:
1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
2) własnoręcznie podpisany życiorys - CV;
3) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy ( załącznik nr 1 wg wzoru dostępnego do niniejszego ogłoszenia );
4) własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata ( załącznik nr 2 wg wzoru dostępnego do niniejszego ogłoszenia);
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe*;
6) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy*;
7) wymagane dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny oraz CV – powinny być opatrzone podpisem pod klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902).
IX. Etapy naboru:
Ogłaszający nabór informuje, że Komisja Rekrutacyjna będzie pracować wg następującego trybu:
3.1 teście kwalifikacyjnym;
3.2 rozmowie kwalifikacyjnej.
X. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wnioski aplikacyjne należy złożyć osobiście lub droga pocztową w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 grudnia 2017r. do godz. 1000 do siedziby Związku Międzygminnego „Obra” Berzyna 6, pok. 113/114, 64-200 Wolsztyn. Nie będą przyjmowane aplikacje złożone pocztą elektroniczną. Wnioski, które wpłyną lub zostaną złożone po tym terminie, nie będą brane pod uwagę w procedurze naboru. Koperta, w której umieszczony będzie wniosek aplikacyjny, oprócz adresu ogłaszającego nabór, musi być opatrzona dopiskiem „Wniosek - nabór na stanowisko specjalista ds. rekultywacji składowisk i kontroli ”.
Berzyna, dnia 11 grudnia 2017r.
/-/ Krzysztof Piasek
* kandydat może być zobowiązany do okazania, w wyznaczonym terminie, oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego
Informacji udziela:
- Przemysław Orzechowski
tel. 68 347-31-62
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko.
Związek Międzygminny „Obra” Berzyna 6, 64-200 Wolsztyn ogłasza nabór na wolne stanowisko:
I. Nabór: podinspektor ds. administracji- 1 osoba ( 1 etat)
II. Nazwa i adres pracodawcy oraz miejsce i świadczenia pracy: Związek Międzygminny „Obra” Berzyna 6, 64-200 Wolsztyn
III. Wymagania niezbędne stawiane kandydatom w naborze :
obywatelstwo polskie;
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
nieposzlakowana opinia;
wykształcenie wyższe lub status studenta II lub wyższego roku studiów na preferowanych kierunkach. Preferowanymi kierunkami są prawo administracyjne lub studia z zakresu ochrony środowiska;
biegła znajomość programów komputerowych; Pakietu Office, tj. EXEL, WORD, POWER POINT;
orzeczenie lekarskie, stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na takim stanowisku (wymagane będzie w przypadku zakwalifikowania do zatrudnienia).
IV. Dodatkowe:
posiadanie prawa jazdy kat. B oraz prawo do dysponowania pojazdem;
umiejętność nawiązywania kontaktów;
znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
znajomość obowiązującego regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminach;
znajomość statutu Związku Międzygminnego „Obra”;
podstawy wiedzy o archiwizacji dokumentów.
V. Zakres zadań należnych do stanowiska.
Do zadań podinspektora będzie min. należała:
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- prowadzenie archiwum zakładowego;
- prowadzenie i aktualizacja bazy danych o właścicielach nieruchomości posiadających wyroby zawierające azbest;
- współudział w przygotowaniu i realizacja programów edukacyjnych;
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) pełen wymiar czasu pracy;
2) praca administracyjno-biurowa w siedzibie Związku Miedzygminnego „Obra” Berzyna 6;
3) praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy;
4) obsługa urządzeń biurowych;
5) w zależności od potrzeb gotowość wyjazdu poza stałe miejsce pracy;
6) kontakt bezpośredni i telefoniczny z klientem.
VII. Wskaźnik zatrudnienia:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
VIII. Wymagane dokumenty:
Obowiązuje tylko i wyłącznie pisemny tryb składania wniosków. Wniosek aplikacyjny musi zawierać:
1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
2) własnoręcznie podpisany życiorys - CV;
3) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy ( zał. nr 1 wg wzoru dostępnego do niniejszego ogłoszenia);
4) własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata (zał. nr 2 wg wzoru dostępnego do niniejszego ogłoszenia );
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe*;
6) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy*;
7) wymagane dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny oraz CV – powinny być opatrzone podpisem pod klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902).
IX. Etapy naboru:
Ogłaszający nabór informuje, że Komisja Rekrutacyjna będzie pracować wg następującego trybu:
1. Ogłoszenie na stronie www.zmobra.bip.gmina.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej / www.wolsztyn.pl, www.siedlec.pl oraz www.przemet.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędów Gmin: Wolsztyn , Siedlec i Przemęt oraz Związku.
2. Wstępna selekcja kandydatów – analiza formalna dokumentów aplikacyjnych.
3. Zaproszenie kandydatów spełniających wymogi formalne do udziału w:
3.1 teście kwalifikacyjnym;
3.2 rozmowie kwalifikacyjnej.
4. informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://www.zmobra.bip.gmina.pl) i gmin –członków Związku oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Związku Miedzygminnego „Obra” Berzyna 6, 64-200 Wolsztyn;
5. dokumenty aplikacyjne kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji dołączone zostaną do jego akt osobowych;
6. dokumenty aplikacyjne pozostałych osób zostaną odesłane po zakończeniu procedury naboru;
X. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wnioski aplikacyjne należy złożyć osobiście lub droga pocztową w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 grudnia 2017r. do godz. 10.00 do siedziby Związku Międzygminnego „Obra” Berzyna 6, pok. 113, 64-200 Wolsztyn. Nie będą przyjmowane aplikacje złożone pocztą elektroniczną. Wnioski, które wpłyną lub zostaną złożone po tym terminie, nie będą brane pod uwagę w procedurze naboru. Koperta, w której umieszczony będzie wniosek aplikacyjny, oprócz adresu ogłaszającego nabór, musi być opatrzona dopiskiem „Wniosek - nabór na stanowisko podinspektor ds. administracji”.
Berzyna, dnia 11 grudnia 2017r.
/-/ Krzysztof Piasek
* kandydat może być zobowiązany do okazania, w wyznaczonym terminie, oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego
Informacji udziela:
- Przemysław Orzechowski
tel. 68 347-31-62
plik | rodzaj | rozmiar | czas | pobierz |
informacja-wybor-2019-2.pdf | 145.64 kB | 2022-10-23 09:30:16 | ||
informacja-wybor-2019-1.pdf | 143.99 kB | 2022-10-23 09:30:16 |
Liczba odwiedzin | 148 |
Podmiot udostępniający informację | Związek Międzygminny "OBRA" |
Osoba wprowadzająca informację | administrator |
Dodata dodania | 2022-10-23 09:10:22 |
Dodata publikacji | 2022-10-23 09:10:22 |
data | zmiany w dziale | opis zmian | kto dokonał zmian |
2022-10-23 09:30:16 | 2017 | dodawanie pliku | administrator |
2022-10-23 09:28:30 | 2017 | aktualizacja treści | administrator |