STRONA GŁÓWNA | REDAKCJA | MAPA STRONY | WYSZUKIWARKA | HISTORIA ZMIAN | KONTAKT

BIULETYN


INFORMACJI PUBLICZNEJ


Związek Międzygminny "OBRA"





2017

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko.

Zarząd Związku Międzygminnego „Obra” Berzyna 6, 64-200 Wolsztyn ogłasza nabór na wolne stanowisko:

 

I. Nabór:  specjalista ds. rekultywacji składowisk i kontroli  - 1 osoba (1 etat)

II. Nazwa i adres pracodawcy oraz miejsce i świadczenia pracy: Związek Międzygminny „Obra” Berzyna 6,   64-200 Wolsztyn

III.  Wymagania niezbędne stawiane kandydatom w naborze :

  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5.  wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska lub administracyjne;
  6.  znajomość programów komputerowych: Pakietu Office, tj.  EXEL, WORD; POWER POINT;
  7. znajomość obowiązujących aktów prawa miejscowego;
  8. co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy w administracji państwowej lub samorządowej;
  9.  stan zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków .

IV. Dodatkowe:

  1.  prawo jazdy kat. B oraz możliwość dysponowania pojazdem;
  2. znajomość statutu Związku Międzygminnego „Obra”;
  3.  znajomość ustaw:
    1. o odpadach ze szczególnym uwzględnieniem znajomości przepisów dotyczących składowisk i ich rekultywacji;
    2. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
    3. kodeks postępowania administracyjnego przede wszystkim w kontekście procedur związanych z prowadzeniem postępowań administracyjnych i kontrolnych;
    4. o samorządzie gminnym;
    5. ordynacja podatkowa - przede wszystkim w kontekście Rozdziału 7a pn.” Ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych

V. Zakres zadań należnych do stanowiska.

Do zadań specjalisty będzie min. należało prowadzenie wszystkich spraw formalno – prawnych związanych z przygotowaniem, a następnie z przeprowadzeniem rekultywacji składowisk, budową stacji przeładunkowej i jej prawidłowym funkcjonowaniem, monitoringiem składowisk, kontrolą operatorów i PSZOK-ów, prowadzeniem postepowań administracyjnych w przypadkach magazynowania odpadów w miejscach do tego nieprzeznaczonych, kontrola właścicieli nieruchomości pod kątem prawidłowości danych zawartych w złożonych deklaracjach o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami.

VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1)    pełen wymiar czasu pracy;

2)    praca administracyjno-biurowa w siedzibie Związku Miedzygminnego „Obra” Berzyna 6;

3)    praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy;

4)    obsługa urządzeń biurowych;

5)    w zależności od potrzeb gotowość wyjazdu poza stałe miejsce pracy;

6)    kontakt bezpośredni i telefoniczny z klientem.

VII. Wskaźnik zatrudnienia:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

VIII. Wymagane dokumenty:

Obowiązuje tylko i wyłącznie pisemny tryb składania wniosków. Wniosek aplikacyjny musi zawierać:

1)    własnoręcznie podpisany list motywacyjny;

2)    własnoręcznie podpisany życiorys - CV;

3)    wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy ( załącznik nr 1 wg wzoru dostępnego do niniejszego ogłoszenia );

4)    własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata ( załącznik nr 2 wg wzoru dostępnego do niniejszego ogłoszenia);

5)    kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe*;

6)   kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy*;

7)    wymagane dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny oraz CV – powinny być opatrzone podpisem pod klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z  2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada  2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902).

IX. Etapy naboru:

Ogłaszający nabór informuje, że Komisja Rekrutacyjna będzie pracować wg następującego trybu:

  1. Ogłoszenie na stronie www.zmobra.bip.gmina.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej / www.wolsztyn.pl, www.siedlec.pl oraz www.przemet.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędów Gmin: Wolsztyn , Siedlec i Przemęt oraz Związku.
  2. Wstępna selekcja kandydatów – analiza formalna dokumentów aplikacyjnych.
  3. Zaproszenie kandydatów spełniających wymogi formalne do udziału w:

3.1   teście kwalifikacyjnym;

3.2   rozmowie kwalifikacyjnej.

  1. informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://www.zmobra.bip.gmina.pl) i gmin –członków Związku  oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Związku Miedzygminnego „Obra” Berzyna 6, 64-200 Wolsztyn;
  2.  dokumenty aplikacyjne kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji dołączone zostaną do jego akt osobowych;
  3.  dokumenty aplikacyjne pozostałych osób zostaną odesłane po zakończeniu procedury naboru;

X. Miejsce i termin złożenia dokumentów.

Wnioski aplikacyjne należy złożyć osobiście lub droga pocztową w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 grudnia 2017r. do godz. 1000 do siedziby Związku Międzygminnego „Obra” Berzyna 6,   pok. 113/114, 64-200 Wolsztyn. Nie będą przyjmowane aplikacje złożone pocztą elektroniczną. Wnioski, które wpłyną lub zostaną złożone po tym terminie, nie będą brane pod uwagę w procedurze naboru. Koperta, w której umieszczony będzie wniosek aplikacyjny, oprócz adresu ogłaszającego nabór, musi być opatrzona dopiskiem „Wniosek - nabór na stanowisko specjalista ds. rekultywacji składowisk i kontroli  ”.

 

 

Berzyna, dnia 11 grudnia  2017r.

/-/ Krzysztof Piasek

 

* kandydat może być zobowiązany do okazania, w wyznaczonym terminie, oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego

Informacji udziela:

- Przemysław Orzechowski
 
tel. 68 347-31-62

 


  Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko.
Związek Międzygminny „Obra” Berzyna 6, 64-200 Wolsztyn ogłasza nabór na wolne stanowisko:
I. Nabór: podinspektor ds. administracji- 1 osoba ( 1 etat)
II. Nazwa i adres pracodawcy oraz miejsce i świadczenia pracy: Związek Międzygminny „Obra” Berzyna 6, 64-200 Wolsztyn
III. Wymagania niezbędne stawiane kandydatom w naborze :
 obywatelstwo polskie;
 pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
 brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
 nieposzlakowana opinia;
 wykształcenie wyższe lub status studenta II lub wyższego roku studiów na preferowanych kierunkach. Preferowanymi kierunkami są prawo administracyjne lub studia z zakresu ochrony środowiska;
 biegła znajomość programów komputerowych; Pakietu Office, tj. EXEL, WORD, POWER POINT;
 orzeczenie lekarskie, stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na takim stanowisku (wymagane będzie w przypadku zakwalifikowania do zatrudnienia).
IV. Dodatkowe:
 posiadanie prawa jazdy kat. B oraz prawo do dysponowania pojazdem;
 umiejętność nawiązywania kontaktów;
 znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
 znajomość obowiązującego regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminach;
 znajomość statutu Związku Międzygminnego „Obra”;
 podstawy wiedzy o archiwizacji dokumentów.
V. Zakres zadań należnych do stanowiska.
Do zadań podinspektora będzie min. należała:
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- prowadzenie archiwum zakładowego;
- prowadzenie i aktualizacja bazy danych o właścicielach nieruchomości posiadających wyroby zawierające azbest;
- współudział w przygotowaniu i realizacja programów edukacyjnych;
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) pełen wymiar czasu pracy;
2) praca administracyjno-biurowa w siedzibie Związku Miedzygminnego „Obra” Berzyna 6;
3) praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy;
4) obsługa urządzeń biurowych;
5) w zależności od potrzeb gotowość wyjazdu poza stałe miejsce pracy;
6) kontakt bezpośredni i telefoniczny z klientem.
VII. Wskaźnik zatrudnienia:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
VIII. Wymagane dokumenty:
Obowiązuje tylko i wyłącznie pisemny tryb składania wniosków. Wniosek aplikacyjny musi zawierać:
1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
2) własnoręcznie podpisany życiorys - CV;
3) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy ( zał. nr 1 wg wzoru dostępnego do niniejszego ogłoszenia);
4) własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata (zał. nr 2 wg wzoru dostępnego do niniejszego ogłoszenia );
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe*;
6) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy*;
7) wymagane dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny oraz CV – powinny być opatrzone podpisem pod klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902).
IX. Etapy naboru:
Ogłaszający nabór informuje, że Komisja Rekrutacyjna będzie pracować wg następującego trybu:
1. Ogłoszenie na stronie www.zmobra.bip.gmina.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej / www.wolsztyn.pl, www.siedlec.pl oraz www.przemet.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędów Gmin: Wolsztyn , Siedlec i Przemęt oraz Związku.
2. Wstępna selekcja kandydatów – analiza formalna dokumentów aplikacyjnych.
3. Zaproszenie kandydatów spełniających wymogi formalne do udziału w:
3.1 teście kwalifikacyjnym;
3.2 rozmowie kwalifikacyjnej.
4. informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://www.zmobra.bip.gmina.pl) i gmin –członków Związku oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Związku Miedzygminnego „Obra” Berzyna 6, 64-200 Wolsztyn;
5. dokumenty aplikacyjne kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji dołączone zostaną do jego akt osobowych;
6. dokumenty aplikacyjne pozostałych osób zostaną odesłane po zakończeniu procedury naboru;
X. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wnioski aplikacyjne należy złożyć osobiście lub droga pocztową w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 grudnia 2017r. do godz. 10.00 do siedziby Związku Międzygminnego „Obra” Berzyna 6, pok. 113, 64-200 Wolsztyn. Nie będą przyjmowane aplikacje złożone pocztą elektroniczną. Wnioski, które wpłyną lub zostaną złożone po tym terminie, nie będą brane pod uwagę w procedurze naboru. Koperta, w której umieszczony będzie wniosek aplikacyjny, oprócz adresu ogłaszającego nabór, musi być opatrzona dopiskiem „Wniosek - nabór na stanowisko podinspektor ds. administracji”.


                                                                                                                                              Berzyna, dnia 11 grudnia 2017r.
                                                                                                                                                        /-/ Krzysztof Piasek

* kandydat może być zobowiązany do okazania, w wyznaczonym terminie, oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego
Informacji udziela:
- Przemysław Orzechowski

tel. 68 347-31-62


Wydrukuj tekst...


   ZAŁĄCZNIKI

plik rodzaj rozmiar czas pobierz
informacja-wybor-2019-2.pdf pdf145.64 kB 2022-10-23 09:30:16
informacja-wybor-2019-1.pdf pdf143.99 kB 2022-10-23 09:30:16

   METRYKA

Liczba odwiedzin 148
Podmiot udostępniający informację Związek Międzygminny "OBRA"
Osoba wprowadzająca informację administrator
Dodata dodania 2022-10-23 09:10:22
Dodata publikacji 2022-10-23 09:10:22

   HISTORIA ZMIAN

 data  zmiany w dziale  opis zmian  kto dokonał zmian
 2022-10-23 09:30:16  2017  dodawanie pliku  administrator
 2022-10-23 09:28:30  2017  aktualizacja treści  administrator
  

1 « [1] » 1


           
Związek Międzygminny
Berzyna 6
64-200 Wolsztyn
tel/fax. +48 68 347 42 70
zwiazek@zmobra.pl
NIP: 923 15 69 035 REGON: 411292527

osób online : 1
Biuletyn Informacji Publicznej 2020 - 2024.
"Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia"

stat4u