Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko. Zarząd Związku Międzygminnego „Obra” Berzyna 6, 64-200 Wolsztyn ogłasza nabór na wolne stanowisko: I. Nabór: podinspektor ds. księgowości budżetowej - 1 osoba (1 etat) II. Nazwa i adres pracodawcy oraz miejsce świadczenia pracy: Związek Międzygminny „Obra” Berzyna 6, 64-200 Wolsztyn III. Wymagania niezbędne stawiane kandydatom w naborze:
IV. Wymagania dodatkowe:
4. Preferowany staż w administracji państwowej lub samorządowej. V. Zakres zadań należnych do stanowiska. - prowadzenie księgowości budżetowej (dochody, wydatki, zaangażowanie, ewidencja zmian budżetu, dekretacja dowodów księgowych); - zatwierdzanie, sprawdzanie i kontrola dokumentów finansowo -księgowych pod względem formalnym i rachunkowym; - kompletowanie dokumentów księgowych; - prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży, VAT, ewidencji księgowej VAT, (wystawianie faktur sprzedaży, wprowadzanie faktur zakupu), sporządzanie i wysyłanie deklaracji JPK VAT, rozliczanie podatku VAT; - dekretowanie wyciągów bankowych oraz ich uzgadnianie; - analiza i uzgadnianie sald kont rozrachunkowych, weryfikacja kont, egzekucja należności, wystawianie potwierdzeń sald, naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat na koniec każdego kwartału i ich ujęcie w księgach rachunkowych; - bieżące przygotowywanie przelewów i ich realizacja (terminowe i prawidłowe przekazywanie i rozliczanie zaliczek, należności oraz zobowiązań); - rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych pracowników Związku; - obsługa kredytów bankowych, pożyczek i papierów wartościowych, terminowe przekazywanie spłat rat i odsetek; - prowadzenie ewidencji majątku trwałego; - ewidencja i rozliczanie kosztów inwestycji (środków trwałych w budowie); - prowadzenie ewidencji księgowej i rozliczanie depozytów, vadium; - ewidencja i rozliczania ZFŚS; - prowadzenie spraw pracowniczych. VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 1) pełen wymiar czasu pracy- dyspozycyjność od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku; 2) praca administracyjno-biurowa w siedzibie Związku Miedzygminnego „Obra” Berzyna 6; 3) praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy; 4) obsługa urządzeń biurowych; 5) w zależności od potrzeb gotowość wyjazdu poza stałe miejsce pracy; 6) kontakt bezpośredni i telefoniczny z klientem. VII. Wskaźnik zatrudnienia: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%. VIII. Wymagane dokumenty: 1. Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są: a) w formie pisemnej, b) w formie elektronicznej poprzez system elektronicznej skrzynki podawczej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub profilem zaufanym ePUAP. 2. Dokumenty, jakie należy złożyć: a) list motywacyjny; b) życiorys - CV; c) wypełniony kwestionariusz osobowy (załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia); 4) oświadczenie kandydata (załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia); 5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe*; 6) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy*; 7) wymagane dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny oraz CV – powinny być opatrzone podpisem pod klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530). UWAGA!!! Wszystkie dokumenty muszą zostać opatrzone podpisem. IX. Etapy naboru: Ogłaszający nabór informuje, że Komisja Rekrutacyjna będzie pracować wg następującego trybu:
3.1 teście kwalifikacyjnym; 3.2 rozmowie kwalifikacyjnej.
X. Miejsce i termin złożenia dokumentów. Wnioski aplikacyjne należy złożyć osobiście, drogą pocztową (do siedziby Związku Międzygminnego „Obra” Berzyna 6, pok. 113/114, 64-200 Wolsztyn) lub przez e-PUAP (/zm_obra/skrytka) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 marca 2023 r. do godz. 1000. Wnioski, które wpłyną lub zostaną złożone po tym terminie, nie będą brane pod uwagę w procedurze naboru. Koperta, w której umieszczony będzie wniosek aplikacyjny, oprócz adresu ogłaszającego nabór, musi być opatrzona dopiskiem „Wniosek - nabór na stanowisko podinspektor ds. księgowości budżetowej”.
Berzyna, dnia 7.03.2023 r. /-/ Krzysztof Piasek
* kandydat może być zobowiązany do okazania, w wyznaczonym terminie, oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego Informacji udziela: - Karolina Iks |