Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko.
Zarząd Związku Międzygminnego „Obra” Berzyna 6, 64-200 Wolsztyn ogłasza nabór na wolne stanowisko:
I. Nabór: specjalista ds. rekultywacji składowisk i kontroli - 1 osoba (1 etat)
II. Nazwa i adres pracodawcy oraz miejsce i świadczenia pracy: Związek Międzygminny „Obra” Berzyna 6, 64-200 Wolsztyn
III. Wymagania niezbędne stawiane kandydatom w naborze :
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska lub administracyjne;
- znajomość programów komputerowych: Pakietu Office, tj. EXEL, WORD; POWER POINT;
- znajomość obowiązujących aktów prawa miejscowego;
- co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy w administracji państwowej lub samorządowej;
- stan zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków .
IV. Dodatkowe:
- prawo jazdy kat. B oraz możliwość dysponowania pojazdem;
- znajomość statutu Związku Międzygminnego „Obra”;
- znajomość ustaw:
- o odpadach ze szczególnym uwzględnieniem znajomości przepisów dotyczących składowisk i ich rekultywacji;
- o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
- kodeks postępowania administracyjnego przede wszystkim w kontekście procedur związanych z prowadzeniem postępowań administracyjnych i kontrolnych;
- o samorządzie gminnym;
- ordynacja podatkowa - przede wszystkim w kontekście Rozdziału 7a pn.” Ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych
V. Zakres zadań należnych do stanowiska.
Do zadań specjalisty będzie min. należało prowadzenie wszystkich spraw formalno – prawnych związanych z przygotowaniem, a następnie z przeprowadzeniem rekultywacji składowisk, budową stacji przeładunkowej i jej prawidłowym funkcjonowaniem, monitoringiem składowisk, kontrolą operatorów i PSZOK-ów, prowadzeniem postepowań administracyjnych w przypadkach magazynowania odpadów w miejscach do tego nieprzeznaczonych, kontrola właścicieli nieruchomości pod kątem prawidłowości danych zawartych w złożonych deklaracjach o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami.
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) pełen wymiar czasu pracy;
2) praca administracyjno-biurowa w siedzibie Związku Miedzygminnego „Obra” Berzyna 6;
3) praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy;
4) obsługa urządzeń biurowych;
5) w zależności od potrzeb gotowość wyjazdu poza stałe miejsce pracy;
6) kontakt bezpośredni i telefoniczny z klientem.
VII. Wskaźnik zatrudnienia:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
VIII. Wymagane dokumenty:
Obowiązuje tylko i wyłącznie pisemny tryb składania wniosków. Wniosek aplikacyjny musi zawierać:
1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
2) własnoręcznie podpisany życiorys - CV;
3) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy ( załącznik nr 1 wg wzoru dostępnego do niniejszego ogłoszenia );
4) własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata ( załącznik nr 2 wg wzoru dostępnego do niniejszego ogłoszenia);
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe*;
6) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy*;
7) wymagane dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny oraz CV – powinny być opatrzone podpisem pod klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902).
IX. Etapy naboru:
Ogłaszający nabór informuje, że Komisja Rekrutacyjna będzie pracować wg następującego trybu:
- Ogłoszenie na stronie www.zmobra.bip.gmina.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej / www.wolsztyn.pl, www.siedlec.pl oraz www.przemet.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędów Gmin: Wolsztyn , Siedlec i Przemęt oraz Związku.
- Wstępna selekcja kandydatów – analiza formalna dokumentów aplikacyjnych.
- Zaproszenie kandydatów spełniających wymogi formalne do udziału w:
3.1 teście kwalifikacyjnym;
3.2 rozmowie kwalifikacyjnej.
- informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://www.zmobra.bip.gmina.pl) i gmin –członków Związku oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Związku Miedzygminnego „Obra” Berzyna 6, 64-200 Wolsztyn;
- dokumenty aplikacyjne kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji dołączone zostaną do jego akt osobowych;
- dokumenty aplikacyjne pozostałych osób zostaną odesłane po zakończeniu procedury naboru;
X. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wnioski aplikacyjne należy złożyć osobiście lub droga pocztową w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 grudnia 2017r. do godz. 1000 do siedziby Związku Międzygminnego „Obra” Berzyna 6, pok. 113/114, 64-200 Wolsztyn. Nie będą przyjmowane aplikacje złożone pocztą elektroniczną. Wnioski, które wpłyną lub zostaną złożone po tym terminie, nie będą brane pod uwagę w procedurze naboru. Koperta, w której umieszczony będzie wniosek aplikacyjny, oprócz adresu ogłaszającego nabór, musi być opatrzona dopiskiem „Wniosek - nabór na stanowisko specjalista ds. rekultywacji składowisk i kontroli ”.
Berzyna, dnia 11 grudnia 2017r.
/-/ Krzysztof Piasek
* kandydat może być zobowiązany do okazania, w wyznaczonym terminie, oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego
Informacji udziela:
- Przemysław Orzechowski tel. 68 347-31-62
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko. Związek Międzygminny „Obra” Berzyna 6, 64-200 Wolsztyn ogłasza nabór na wolne stanowisko: I. Nabór: podinspektor ds. administracji- 1 osoba ( 1 etat) II. Nazwa i adres pracodawcy oraz miejsce i świadczenia pracy: Związek Międzygminny „Obra” Berzyna 6, 64-200 Wolsztyn III. Wymagania niezbędne stawiane kandydatom w naborze : obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; wykształcenie wyższe lub status studenta II lub wyższego roku studiów na preferowanych kierunkach. Preferowanymi kierunkami są prawo administracyjne lub studia z zakresu ochrony środowiska; biegła znajomość programów komputerowych; Pakietu Office, tj. EXEL, WORD, POWER POINT; orzeczenie lekarskie, stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na takim stanowisku (wymagane będzie w przypadku zakwalifikowania do zatrudnienia). IV. Dodatkowe: posiadanie prawa jazdy kat. B oraz prawo do dysponowania pojazdem; umiejętność nawiązywania kontaktów; znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; znajomość obowiązującego regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminach; znajomość statutu Związku Międzygminnego „Obra”; podstawy wiedzy o archiwizacji dokumentów. V. Zakres zadań należnych do stanowiska. Do zadań podinspektora będzie min. należała: - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; - prowadzenie archiwum zakładowego; - prowadzenie i aktualizacja bazy danych o właścicielach nieruchomości posiadających wyroby zawierające azbest; - współudział w przygotowaniu i realizacja programów edukacyjnych; VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 1) pełen wymiar czasu pracy; 2) praca administracyjno-biurowa w siedzibie Związku Miedzygminnego „Obra” Berzyna 6; 3) praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy; 4) obsługa urządzeń biurowych; 5) w zależności od potrzeb gotowość wyjazdu poza stałe miejsce pracy; 6) kontakt bezpośredni i telefoniczny z klientem. VII. Wskaźnik zatrudnienia: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%. VIII. Wymagane dokumenty: Obowiązuje tylko i wyłącznie pisemny tryb składania wniosków. Wniosek aplikacyjny musi zawierać: 1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny; 2) własnoręcznie podpisany życiorys - CV; 3) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy ( zał. nr 1 wg wzoru dostępnego do niniejszego ogłoszenia); 4) własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata (zał. nr 2 wg wzoru dostępnego do niniejszego ogłoszenia ); 5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe*; 6) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy*; 7) wymagane dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny oraz CV – powinny być opatrzone podpisem pod klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902). IX. Etapy naboru: Ogłaszający nabór informuje, że Komisja Rekrutacyjna będzie pracować wg następującego trybu: 1. Ogłoszenie na stronie www.zmobra.bip.gmina.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej / www.wolsztyn.pl, www.siedlec.pl oraz www.przemet.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędów Gmin: Wolsztyn , Siedlec i Przemęt oraz Związku. 2. Wstępna selekcja kandydatów – analiza formalna dokumentów aplikacyjnych. 3. Zaproszenie kandydatów spełniających wymogi formalne do udziału w: 3.1 teście kwalifikacyjnym; 3.2 rozmowie kwalifikacyjnej. 4. informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://www.zmobra.bip.gmina.pl) i gmin –członków Związku oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Związku Miedzygminnego „Obra” Berzyna 6, 64-200 Wolsztyn; 5. dokumenty aplikacyjne kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji dołączone zostaną do jego akt osobowych; 6. dokumenty aplikacyjne pozostałych osób zostaną odesłane po zakończeniu procedury naboru; X. Miejsce i termin złożenia dokumentów. Wnioski aplikacyjne należy złożyć osobiście lub droga pocztową w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 grudnia 2017r. do godz. 10.00 do siedziby Związku Międzygminnego „Obra” Berzyna 6, pok. 113, 64-200 Wolsztyn. Nie będą przyjmowane aplikacje złożone pocztą elektroniczną. Wnioski, które wpłyną lub zostaną złożone po tym terminie, nie będą brane pod uwagę w procedurze naboru. Koperta, w której umieszczony będzie wniosek aplikacyjny, oprócz adresu ogłaszającego nabór, musi być opatrzona dopiskiem „Wniosek - nabór na stanowisko podinspektor ds. administracji”.
Berzyna, dnia 11 grudnia 2017r. /-/ Krzysztof Piasek
* kandydat może być zobowiązany do okazania, w wyznaczonym terminie, oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego Informacji udziela: - Przemysław Orzechowski tel. 68 347-31-62
|