DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI Ośrodek Pomocy Społecznej w Wolsztynie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, zobowiązuje się zapewnić dostępność swoich stron internetowych https://ops.wolsztyn.pl/ , https://biuletyninformacjipublicznej.pl/opswolsztyn oraz http://ddp.wolsztyn.pl/ na zasadach zgodnych z treścią wspomnianej ustawy.
Data publikacji strony internetowej: 2021-02-01.
Status pod względem zgodności z ustawą Stron internetowe są częściowo zgodne z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, z powodu niezgodności wymienionych poniżej: - brak opisów alternatywnych dla zdjęć, obrazków i filmów, - część plików nie jest dostępna cyfrowo.
Wyłączenia spod obowiązku zapewnienia dostępności cyfrowej to m.in.: - multimedia nadawane na żywo, - dokumenty, multimedia opublikowane przed dniem 23 września 2020 roku, - mapy internetowe i interaktywne, - treści, które nie zostały wytworzone przez podmiot
Oświadczenie sporządzono dnia: 2021-02-01. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki. Dostępne udogodnienia dla osób niepełnosprawnych: - powiększenie czcionki, - podświetlenie linków, - ustawienie wysokiego kontrastu, - regulowane odstępy, - zatrzymanie animacji, - kursor, - podpowiedzi.
INFORMACJE ZWROTNE I DANE KONTAKTOWE W przypadku problemów związanych z korzystaniem z zasobów strony internetowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Wolsztynie prosimy o kontakt z dyr. Sylwią Kusior (ops@wolsztyn.pl), tel. 68/384-33-76 wewn. 29). Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji we wniosku (wzór wniosku w załączniku poniżej). Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować dostęp alternatywny.doc do informacji. adres strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich https://www.rpo.gov.pl/pl Do budynku można wejść z psem asystującym. OPS nie zapewnia dostępu do tłumacza języka migowego. RAPORT O STANIE ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI PODMIOTU PUBLICZNEGO NA DZIEŃ 01.01.2021r. |